Outsourcing IT
Świadczymy usługi profesjonalne związane z infrastrukturą informatyczną, biorąc odpowiedzialność za całe procesy IT, w tym: backup i archiwizowanie danych, utrzymanie ciągłości biznesu, administrowanie środowiskami, aktualizowanie oprogramowania, wsparcie użytkowników.
- Planujemy i uzgadniamy, oszczędzając klientom spiętrzeń i niespodzianek
- Stosujemy sprawdzone praktyki administracji zgodne z normami ISO
- Działamy systematycznie i dokumentujemy wszelkie podejmowane działania
- Regularnie szkolimy i certyfikujemy wszystkich pracowników
- Mamy doświadczenie w zarządzaniu procesami oraz pracy projektowej
- Pracujemy dla klientów o różnej skali i bardzo różnorodnych wymaganiach
- Pracujemy w oparciu o umowy ramowe i dziedzinowe porozumienia SLA
Backup i archiwizowanie danych
Systematyzujemy zarządzaniem danymi oraz procesami ich ochrony, dbając o optymalizację związanych z nimi kosztów.
- Minimalizujemy wydatki na inwestycje i utrzymanie środowisk backupowych
- Upraszamy zarządzanie przez konsolidację środowisk backupowych
- Wprowadzamy systematyczne zarządzanie kopiami i nośnikami
- Zabezpieczamy interesy firmy testując poprawność wykonania każdej kopii
- Chronimy dane systematycznie zarządzając kluczami kryptograficznymi
- Zmniejszamy ryzyko przez optymalizację konfiguracji systemów backupowych
Utrzymanie ciągłości biznesu
Systematyzujemy wszelkie działania w obszarze IT mogące wpłynąć na ciągłość biznesu oraz na zdolność firmy do przetrwania nieprzewidzianych wydarzeń o charakterze katastrofalnym.
- Tworzymy i testujemy analizy ryzyka i plany awaryjne dla obszarów IT
- Wykonujemy systematyczne testy odtworzeniowe całych środowisk
- Monitorujemy systemy i aplikacje w poszukiwaniu symptomów problemów
- Usuwamy problemy zanim przekształcą się w przestoje aplikacji
- Utrzymujemy bieżącą dokumentację systemów i procesów IT
- Gromadzimy wiedzę operacyjną i zapobiegamy powtarzaniu się problemów
Administrowanie środowiskami
Zapewniamy utrzymanie systemów i środowisk w dobrej kondycji oraz pełną przejrzystość podejmowanych działań, w tym utrzymanie aktualnej dokumentacji.
- Monitorujemy środowiska i aplikacje klientów w trybie 24/7/365
- Wykonujemy bieżące prace administracyjne i optymalizacyjne
- Zabezpieczamy konfigurację systemów i dokumentujemy wszelkie zmiany
- Wspieramy klientów podczas odtwarzania systemów po awariach
- Cyklicznie raportujemy stan zarządzanych środowisk
- Sugerujemy potencjalne cele projektów optymalizacyjnych
Aktualizowanie oprogramowania
Systematyzujemy procesy związane z aktualizowaniem oprogramowania systemowego i aplikacyjnego, zapobiegając problemom, kosztom i zagrożeniom.
- Analizujemy zasadność wprowadzania aktualizacji dla każdego systemu i aplikacji
- Testujemy potencjalne aktualizacje pod względem funkcjonalnym i zgodności ze środowiskiem
- Przygotowujemy listy zatwierdzonych aktualizacji i powiązane z nimi kalendarze aktualizacji
- Tworzymy dokumentację powykonawczą każdej aktualizacji na potrzeby wsparcia
- Analizujemy zgłoszenia wsparcia technicznego pod kątem związku z aktualizacjami
Wsparcie użytkowników
Usprawniamy procesy wsparcia użytkowników systemów informatycznych, umożliwiając utrzymanie założonych wskaźników produktywności działów biznesowych.
- Przyjmujemy i weryfikujemy napływające zgłoszenia o wsparcie techniczne
- Ustalamy priorytety i zarządzamy dystrybucją zadań związanych z usuwaniem problemów
- Zarządzamy procesem przekazywania problemów do kolejnych linii wsparcia
- Śledzimy statusy zgłoszeń i nadzorujemy dotrzymywanie zobowiązań SLA
- Raportujemy zadania wykonane i zlecone oraz powiązane z nimi rozliczenia
Zainteresowany współpracą?
Jeśli masz pytania dotyczące oferty firmy MAXIA, zapraszamy do kontaktu.