Outsourcing IT

Świadczymy usługi profesjonalne związane z infrastrukturą informatyczną, biorąc odpowiedzialność za całe procesy IT, w tym: backup i archiwizowanie danych, utrzymanie ciągłości biznesu, administrowanie środowiskami, aktualizowanie oprogramowania, wsparcie użytkowników.

  • Planujemy i uzgadniamy, oszczędzając klientom spiętrzeń i niespodzianek
  • Stosujemy sprawdzone praktyki administracji zgodne z normami ISO
  • Działamy systematycznie i dokumentujemy wszelkie podejmowane działania
  • Regularnie szkolimy i certyfikujemy wszystkich pracowników
  • Mamy doświadczenie w zarządzaniu procesami oraz pracy projektowej
  • Pracujemy dla klientów o różnej skali i bardzo różnorodnych wymaganiach
  • Pracujemy w oparciu o umowy ramowe i dziedzinowe porozumienia SLA

Backup i archiwizowanie danych

Systematyzujemy zarządzaniem danymi oraz procesami ich ochrony, dbając o optymalizację związanych z nimi kosztów.

  • Minimalizujemy wydatki na inwestycje i utrzymanie środowisk backupowych
  • Upraszamy zarządzanie przez konsolidację środowisk backupowych
  • Wprowadzamy systematyczne zarządzanie kopiami i nośnikami
  • Zabezpieczamy interesy firmy testując poprawność wykonania każdej kopii
  • Chronimy dane systematycznie zarządzając kluczami kryptograficznymi
  • Zmniejszamy ryzyko przez optymalizację konfiguracji systemów backupowych

Utrzymanie ciągłości biznesu

Systematyzujemy wszelkie działania w obszarze IT mogące wpłynąć na ciągłość biznesu oraz na zdolność firmy do przetrwania nieprzewidzianych wydarzeń o charakterze katastrofalnym.

  • Tworzymy i testujemy analizy ryzyka i plany awaryjne dla obszarów IT
  • Wykonujemy systematyczne testy odtworzeniowe całych środowisk
  • Monitorujemy systemy i aplikacje w poszukiwaniu symptomów problemów
  • Usuwamy problemy zanim przekształcą się w przestoje aplikacji
  • Utrzymujemy bieżącą dokumentację systemów i procesów IT
  • Gromadzimy wiedzę operacyjną i zapobiegamy powtarzaniu się problemów

Administrowanie środowiskami

Zapewniamy utrzymanie systemów i środowisk w dobrej kondycji oraz pełną przejrzystość podejmowanych działań, w tym utrzymanie aktualnej dokumentacji.

  • Monitorujemy środowiska i aplikacje klientów w trybie 24/7/365
  • Wykonujemy bieżące prace administracyjne i optymalizacyjne
  • Zabezpieczamy konfigurację systemów i dokumentujemy wszelkie zmiany
  • Wspieramy klientów podczas odtwarzania systemów po awariach
  • Cyklicznie raportujemy stan zarządzanych środowisk
  • Sugerujemy potencjalne cele projektów optymalizacyjnych

Aktualizowanie oprogramowania

Systematyzujemy procesy związane z aktualizowaniem oprogramowania systemowego i aplikacyjnego, zapobiegając problemom, kosztom i zagrożeniom.

  • Analizujemy zasadność wprowadzania aktualizacji dla każdego systemu i aplikacji
  • Testujemy potencjalne aktualizacje pod względem funkcjonalnym i zgodności ze środowiskiem
  • Przygotowujemy listy zatwierdzonych aktualizacji i powiązane z nimi kalendarze aktualizacji
  • Tworzymy dokumentację powykonawczą każdej aktualizacji na potrzeby wsparcia
  • Analizujemy zgłoszenia wsparcia technicznego pod kątem związku z aktualizacjami

Wsparcie użytkowników

Usprawniamy procesy wsparcia użytkowników systemów informatycznych, umożliwiając utrzymanie założonych wskaźników produktywności działów biznesowych.

  • Przyjmujemy i weryfikujemy napływające zgłoszenia o wsparcie techniczne
  • Ustalamy priorytety i zarządzamy dystrybucją zadań związanych z usuwaniem problemów
  • Zarządzamy procesem przekazywania problemów do kolejnych linii wsparcia
  • Śledzimy statusy zgłoszeń i nadzorujemy dotrzymywanie zobowiązań SLA
  • Raportujemy zadania wykonane i zlecone oraz powiązane z nimi rozliczenia

Zainteresowany współpracą?

Jeśli masz pytania dotyczące oferty firmy MAXIA, zapraszamy do kontaktu.

napisz do nas lub zadzwoń